After Sales
Onze after-sales service maakt een essentieel onderdeel uit van ons bedrijf. De tevredenheid van de klant bij aankoop van een LED display staat altijd voorop.LedXtra verzorgt de installatie, het testen en de training voor de door ons geleverde LED displays en LED systemen. Onze medewerkers zijn verantwoordelijk voor de installatie, het testen en begeleiden van de technici van onze klanten voor de bediening van de LED schermen en systemen.
Onderhoud/Servicecontract
Aansluitend op de garantieperiode, kunt u bij ons een onderhoud en/of servicecontract afsluiten. Hierin spreken we met elkaar af welk niveau van onderhoud en service u wenst en tegen welk tarief. Op die manier bent u altijd verzekerd van een bedrijfszeker scherm en gaat deze nog vele jaren mee. Afhankelijk van het soort scherm dat u heeft kunnen wij u adviseren welk onderhoud/servicecontract het beste bij uw product past.
24x7Service
LedXtra beschikt over een eigen onderdelen magazijn, technische service, LED reparatie centrum, 24 uurs-service en on-site reparatie.
Afhankelijk van het soort servicecontract dat u met ons overeenkomt streven wij ernaar, bij een storing van uw LED scherm, deze zo snel mogelijk te verhelpen. Dit kan bijvoorbeeld via het inloggen op uw LED systeem of telefonische ondersteuning. Als een on-site reparatie van uw LED scherm noodzakelijk is, zal een van onze technici, na de storingsmelding en in overleg met u, zo spoedig mogelijk ter plaatse aanwezig zijn om de storing te verhelpen.